Reparatie aanvragen

SAMUDO levert ook aftersales. Wilt u een reparatie aanvragen? Heeft u een probleem met een apparaat wat u bij SAMUDO heeft aangeschaft of heeft u een stoomzuiger van de merken Capitani of Maxima elders aangeschaft? Wij helpen u graag om uw apparaat weer werkend te krijgen. Wij verzoeken u vriendelijk om onderstaande formulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor eventuele aanvullende informatie die benodigd is.


Om de reparatie onder garantie te laten uitvoeren is het overleggen van de originele factuur een vereiste. Aanspraak op garantie is alleen mogelijk indien het apparaat is geleverd door SAMUDO. Mankementen t.g.v. onjuiste aanwending of onderhoud van het apparaat zijn van garantie uitgesloten. Onze bedrijfspartner óf bij twijfel de producent zal dus altijd beoordelen of voor het mankement aanspraak kan worden gemaakt op de garantie. Meerdere mankementen kunnen bijvoorbeeld ontstaan door het niet frequent ontkalken of door onzorgvuldig gebruik van de apparatuur.

*Indien achteraf blijkt dat geen aanspraak op de garantie kan worden gemaakt, ontvang ik een prijsopgave voor de reparatie. Wordt er na ontvangst van de prijsopgave door mij geen opdracht gegeven voor reparatie dan ben ik €45,00 aan onderzoekskosten verschuldigd plus de retour verzendkosten. Deze kosten komen wel te vervallen indien ik besluit om een nieuwe apparaat bij SAMUDO aan te schaffen.
**Ik ontvang een factuur. Zodra ik betaald heb, wordt mijn apparaat retour gezonden.
***Ik betaal voorafgaand aan de reparatie. Wordt er na ontvangst van de prijsopgave door mij geen opdracht gegeven voor reparatie dan ben ik €45,00 aan onderzoekskosten verschuldigd plus de retour verzendkosten. Deze kosten komen wel te vervallen indien ik besluit om een nieuwe apparaat bij SAMUDO aan te schaffen.

Ik heb de de Samudo Procedure - Reparatie van stoomzuigers gelezen en ga hiermee akkoord.
Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.