“Een klantenservice die er voor u is…”
Tja, waar staat die klantenservice voor? U koopt een apparaat bij SAMUDO wat toch een aanzienlijke investering is. U wilt dan natuurlijk ook weten wat er na u aankoop is voorzien wat betreft klantenservice. Waar kunt u op rekenen? Zowel voor onze eigen klanten alsook nieuwe klanten hebben wij e.e.a. geregeld om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Wij zijn u graag voor als na de aanschaf van dienst. Zo zou klantenservice toch moeten zijn?
Altijd 8 jaar aanvullende garantie op onze stoomzuigers
Naast de standaard fabrieksgarantie krijgt u 8 jaar vanaf datum aanschaf aanvullende garantie op de drukketel en het verwarmingselement van uw stoomzuiger. Deze aanvullende garantie dekt alleen de kosten van de materialen, niet die van de arbeidskosten.
Iedere dag bereikbaar van 8:30 tot 20:00
Wij zijn iedere dag vanaf 8:30 tot 20:00 bereikbaar voor al uw vragen. Soms is het handig om die twijfel bij een mogelijke aanschaf óf gebruik weg te nemen als u geen tijd of zin heeft om te wachten tot de volgende dag. Via onze contactpagina kunt u onze contactinformatie vinden alsook een bericht achterlaten met uw vraag.
Gratis product demo in onze showroom – of liever bij u thuis?
Wij bieden gratis product demonstraties aan in onze showroom of bij u thuis. Vul het aanvraag formulier in als u interesse heeft. Wij zullen contact met u opnemen om een datum in te plannen.
Uw stoomzuiger stuk?
Wij verzorgen de reparatie van uw stoomzuiger of leveren de onderdelen die benodigd zijn. Vraag een reparatie aan via dit formulier en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Klachten?
We raden u aan om daadwerkelijke klachten eerst bij ons kenbaar te maken via ons klachtenformulier.
Let op: gebruik dit formulier alléén voor daadwerkelijke klachten zoals bijvoorbeeld indien uw bestelling of een deel daarvan tijdens transport stuk is gegaan of uw apparaat niet naar tevredenheid functioneert. Dit kan zijn bij ingebruikname maar ook na bijvoorbeeld een reparatie. Klachten proberen wij zoveel mogelijk te voorkomen maar áls wij er een ontvangen dan zien wij dat als een leermoment dus zullen hier serieus mee omgaan.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”