Een klacht?

Een klacht heeft een oorzaak en die willen wij graag achterhalen om de kans op herhaling te verkleinen. Elke klacht is anders en dient dus ook als zodanig te worden verwerkt waarvoor wij alle nodige informatie nodig hebben.

Heeft u dus een klacht over ons, onze producten, onze pakketbezorging (transportschade) of onze leverancier naar aanleiding van een reparatie die niet naar tevredenheid is uitgevoerd? Meldt uw klacht dan gerust door onderstaande formulier volledig in te vullen. Klachten leiden normaliter tot verbeteringstrajecten, goed voor u en goed voor ons.
Bij transportschade gelieve alle noodzakelijke info mee te sturen waaronder foto’s. De afhandeling van uw probleem wordt hiermee versnelt.

Wilt u dus een klacht melden? Gebruik dan onderstaande formulier.


Om aanspraak op garantie te kunnen maken is het volledige invullen van dit formulier alsook het overleggen van de originele factuur of de factuur van uw reparatie een vereiste. Aanspraak op garantie is alleen mogelijk indien het apparaat is geleverd door SAMUDO. Transportschade is verzekerd máár de schade moet wel tijdig, d.w.z. binnen 3 werkdagen, worden gemeld middels dit formulier. Mankementen t.g.v. onjuiste aanwending of onderhoud van het apparaat zijn van garantie uitgesloten. SAMUDO, haar bedrijfspartner óf bij twijfel de producent zal dus altijd beoordelen of voor het mankement aanspraak kan worden gemaakt op de garantie. Herhaling van hetzelfde probleem kan bijvoorbeeld ontstaan door het niet frequent ontkalken of door onzorgvuldig gebruik van de apparatuur.

Ik heb de de Samudo Procedure - Reparatie van stoomzuigers gelezen en ga hiermee akkoord. Tevens verklaar ik dit klachtenformulier naar waarheid is ingevuld.

Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.